Dansk design og kvalitet

4.9/5 stjerner på TrustPilot

100 dages tilfredshedsgaranti

100 dages tilfredshedsgaranti

Farveprøver

Operations Manager skal være en nøglespiller i opbygningen af WoodUp i Polen (Bialogard)

Deltag i en voksende e-handelsvirksomhed baseret i Danmark, WoodUpp Group A/S, mens vi udvider vores aktiviteter til Polen. Hvis du har en passion for at skabe og drive vækst, besidder et naturligt drive og en bred forståelse for forretningsdrift, er du måske den person, vi leder efter til at lede vores nyetablerede polske virksomhed med base i Bialogard.

WoodUpp Group A/S oplever hastig vækst og ekspansion. Vi søger en kompetent, uafhængig og dedikeret driftsleder til at hjælpe med at opbygge vores polske operationer fra jorden. Har du tidligere erfaring med e-handel og forståelse for processerne fra begyndelsen af kunderejsen til levering og eftersalg, er det en væsentlig fordel.
Vi har lager- og kontorfaciliteter i Bialogard, hvor vi i øjeblikket samarbejder med en samarbejdspartner på samme adresse.

I samarbejde med vores team i Danmark vil det være dit ansvar at styre den daglige drift i Polen. Vores danske selskab vil hjælpe dig med alle opgaver relateret til økonomi, marketing, webshop mv., men det bliver din opgave at føre tilsyn med den daglige drift, lokal kundeservice, kontakt til lokale fragtfirmaer, lagerstyring mv. afsende varer fra det polske lager. Du bliver klædt på til at varetage opgaver fra vores danske moderselskab. Derfor skal du regne med at rejse til Danmark i cirka 20-30 dage om året.

Du bliver den første person i vores nyetablerede datterselskab og vil være med til at bygge alle processer og teamet op fra bunden. Det er vigtigt, at du bevarer overblikket og trives med at håndtere flere opgaver samtidigt for at sikre, at de enkelte opgaver bliver løst til tiden, mens du arbejder flittigt med operationerne. Det kræves IKKE, at du har +10 års erfaring fra lignende opgaver, men det er vigtigt, at du er tryg ved at stå forrest, du er selvsikker og finder løsninger frem for problemer. Der er potentiale for medejerskab/bonus i fremtiden baseret på præstation.

Ansvarsområder:

  • Opbyg og administrer teamet, processerne og driften på det polske marked.
  • Håndtere daglige salgsaktiviteter, opbygge forbindelser til B2B slutkunder og administrere webshoppen.
  • Besvar kundehenvendelser via vores kundeserviceplatform via telefon, e-mail og chat.
  • Etablere forsendelsesaftaler og administrere forsendelser fra lageret i Bialogard til kunder i Polen.
  • Håndtere effektiv daglig lagerstyring.
  • Vedligehold den polske webshop.

Krav:

  • Ambitiøs med et positivt mindset.
  • Flydende polsk og engelsk, både skriftligt og mundtligt.
  • Kan arbejde selvstændigt og samtidig fremme et godt samarbejde.
  • Dynamisk og vant til multitasking.
  • Har en positiv indstilling og ser muligheder frem for begrænsninger.

Hvad du kan forvente:

WoodUpp er en ung e-handelsvirksomhed med egen produktion og hovedkontor i Danmark. Vores vision er at hjælpe kunder med at skabe fantastiske rum gennem vores nordiske design. Vores produkter forvandler den måde, boliger lyder og ser ud på, og har en positiv indvirkning på folks liv.

Vi sælger vores produkter gennem vores egne salgskanaler, hvor vores webshop er den største. Vi har salg i hele Europa, Afrika, USA og Canada.

Vil du være en del af WoodUps spændende udvikling, så send din ansøgning via LinkedIn eller direkte til mkn@woodupp.dk. Vi afholder samtaler løbende, så send din ansøgning og CV hurtigst muligt.

Du er også velkommen til at kontakte vores COO, Mikkel Knudsen, på +45 40353038 for at høre mere om stillingen.

Få mere at vide om WoodUpp her og her www.woodupp.pl.

Vi er WoodUpp