E-commerce Coordinator

Vil du være med til at gøre en forskel i en af Danmarks hurtigst voksende e-commerce virksomheder?
Vi søger en E-commerce Coordinator med erfaring inden for konverteringsrateoptimering (CRO) som kan hjælpe os med at forbedre vores brugeroplevelse og konverteringsrate på vores webshop. Den ideelle kandidat har en god forretningsforståelse og en dokumenteret evne til at udvikle og implementere initiativer på et højt niveau. Det skal være en fantastisk oplevelse at handle hos WoodUpp online.
Det primære mål for denne rolle er at øge vores konverteringsrater og gennemsnitlige ordreværdi (AOV) ved at udvikle og optimere vores e-commerce forretning baseret på dataindsigter. Du vil få ansvaret for at optimere vores UX, analysere kundeadfærd og udføre split-tests for at forbedre webshoppens performance og konverteringsrate.

Primære arbejdsopgaver:
Konverteringsrateoptimering af website (CRO):

  • Anvend værktøjer som Mouseflow og Google Analytics 4
  • A/B-split-test og analyser for at optimere vores websites konverteringsrate
  • Overvåg kontinuerligt websites præstation og foretag nødvendige justeringer for at forbedre brugeroplevelsen og øge konverteringerne

Maksimér potentialet af vores marketingværktøjer såsom:

  • Produktkataloger
  • QR-koder og andre ressourcer for at konvertere leads til salg
  • Identificere nye teknologier og løsninger, der kan forbedre kundeoplevelsen og forbedre vores digitale strategi

Om dig:
Vi søger en person med erfaring inden for digital marketing og e-handel, som er datadrevet og er vant til at træffe beslutninger baseret på dataindsigter. Kendskab til CRO-værktøjer og -teknikker er nødvendigt:

  • Eerfaring med UX-design og konverteringsoptimering i en e-commerce kontekst
  • Stærke analytiske evner og erfaring med at anvende data til at træffe beslutninger
  • Erfaring med at arbejde med WooCommerce, Google Analytics, Mouseflow, Hotjar, Google Optimize eller tilsvarende værktøjer
  • Engelsk på skrift og i tale er et krav, da vi er en international virksomhed

Vi arbejder med følgende discipliner:

  • Sociale medier - både organisk og betalt - på Facebook, Instagram, TikTok, Pinterest, Linkedln, YouTube, Snapchat osv.
  • Google - SEO, Google Ads
  • Marketing automation – e-mail marketing
  • UX og konverteringsoptimering
  • Influencer marketing

Om WoodUpp:
WoodUpp (vinder af Årets Nye Erhvervsnavn) er en af landets hurtigst voksende e-commerce-virksomheder. Vi har opfundet akustikpanelet, som vi nu sælger i over 14 lande fordelt over hele Europa og Nordamerika via vores webshops - både B2C og B2B. Se mere her. 

Hvad tilbyder vi?
Vi tilbyder en god arbejdsplads med dygtige kollegaer og en fantastisk start-up vibe. Der er kort fra tanke til handling, og hele vores succes er bygget på at være først på nye trends (særligt inden for digital marketing). Du får stor frihed under ansvar, og der er god plads til at du kan udfolde dig rent fagligt.

Perks:

  • Stor frihed
  • Seje kollegaer
  • Godt arbejdsmiljø, hvor trivsel vægtes højt
  • Stort udviklingspotentiale
  • Mulighed for hjemmearbejde (100% remote er ikke en mulighed)

Ansøgning:
Vi stræber efter at skabe en virksomhed, som vi alle kan være stolte af. Det vil vi gøre ved at skabe gode oplevelser for vores kunder, og ved at producere produkter af højeste kvalitet, der forbedrer vores kunders yndlingsrum - både i forhold til design og velvære.

Hvis du kan identificere dig selv med den vision, så ansøg i dag.

Vi respekterer din tid, så du behøver ikke at skrive en lang ansøgning - Skriv blot nogle få ord om dig selv og din motivation for at søge jobbet. Send dit CV til vores Head of Marketing, Helle på hme@woodupp.dk.

Send din ansøgning hurtigst muligt. Vi holder løbende samtaler.

Generel information:

  • Arbejdspladsen er i Ribe, med mulighed for hjemmearbejde
  • Vores team er vokset fra ca. 10 til over 65 medarbejdere siden 2019
  • De vejledende arbejdstider er fra kl. 8-16.30 mandag til torsdag og fra kl. 8-13.30 om fredag
  • Lønniveau: Efter kvalifikationer

What's up? Vi er WoodUpp.