HR Business Partner

HR Business Partner med erfaring fra lignende stilling til førende e-commerce, sourcing- og produktionsvirksomhed i vækst – kendt for de originale akustikpaneler.

"Brænder du for at forme både mennesker og organisationer? Har du lyst til at være med til at opbygge en stærk HR-funktion og samtidig støtte vores ledelsesteam? Vi søger en alsidig HR Business Partner, der vil spille en afgørende rolle i vores vækstrejse. Hvis du ønsker at forme HR landskabet i en spændende og international virksomhed, og samtidig støtte virksomhedens ledelse, så er dette jobbet for dig!”

Hos WoodUpp Group A/S vækster vi og har forrygende travlt. Derfor søger vi en kompetent, selvstændig og engageret HR- & PA-medarbejder som kan være en hjørnesten i at opbygge vores HR-afdeling fra bunden, samt støtte vores ledelse i deres daglige arbejde. Det er et must at du har erfaring fra tilsvarende stilling.
Du vil være med til at udvikle en organisation spredt udover store dele af verden, hvor medarbejdertrivsel og professionel udvikling er i fokus. Ved at arbejde tæt sammen med vores ledelsesteam vil du skabe et dynamisk og trygt arbejdsmiljø, der understøtter vores vækststrategi.

Som HR Business Partner vil du agere som en intern rådgiver, der forstår virksomhedens behov og målsætninger. Din indsats vil være med til at udvikle vores virksomhedskultur og skabe en tryg arbejdsplads, hvor alle medarbejdere føler sig motiverede, værdsatte og i stand til at udvikle sig på en meningsfuld måde.

Du bliver første person i en nyoprettet HR-afdeling, og skal være med til at opbygge alle processer og teamet fra bunden. Det er derfor vigtigt at du bevarer overblikket, og kan lide at have mange bolde i luften, så de enkelte opgaver bliver løst til tiden – både de strategiske og operationelle opgaver.

Dine arbejdsområder:
Som vores HR Business Partner vil du være ansvarlig for at etablere og udvikle vores HR-afdeling, ligesom du vil støtte virksomhedens ledelse.

Dine primære opgaver vil omfatte, men ikke være begrænset til:

  •  Ansvarlig for hele rekrutteringsprocessen, fra jobopslag og screening af ansøgninger til interviews.
  • Udvikle en struktureret onboarding-proces for nye medarbejdere og sikre, at de føler sig velkomne og hurtigt bliver integreret i vores DNA.
  • Identificere og igangsætte træning, kurser og opkvalificering af enkelte medarbejdere ved behov.
  • Opbygge og vedligeholde personaledokumenter, håndtere ansættelseskontrakter, ferie og fravær, og sikre overholdelse af arbejdsmarkedslovgivning i alle selskaber.
  • Udvikle initiativer til at styrke medarbejderengagementet og skabe et positivt arbejdsmiljø.
  • Udvikle og implementere HR-politikker og procedurer der sikrer rammerne bliver skabt til at fortsætte vores vækst.
  • Assistere vores ledelsesteam med administrativ support, herunder mødeplanlægning, rapportering, og opfølgning på vigtige opgaver.

Det her er hvad vi forventer af dig:

  • Du er ambitiøs og har et positivt mindset.
  • Du er flydende i dansk og engelsk, både i skrift og tale.
  • Du arbejder selvstændigt og mestrer samtidig det gode samarbejde.
  • Du er dynamisk og vant til at have mange bolde i luften.
  • Du er endvidere i besiddelse af et godt humør, og ser muligheder fremfor begrænsninger.
  • Det er et must, at du har erfaring med opbygning, eller drift af en HR-afdeling fra tidligere og kan favne internationale medarbejdere både i og udenfor Danmark.

Det her er, hvad du kan se frem til
WoodUpp er en førende e-commerce virksomhed med egen produktion og administration i Ribe.
Vi sælger vores varer via vores egne salgskanaler hvor vores webshop er den største salgskanal. Via webshoppen har vi salg til det meste af Europa, Afrika, USA og Canada. Vi har egne selskaber i Danmark, Sverige, Holland, Frankrig og Sydafrika.

Hos os får du en afvekslende hverdag med gode faglige og personlige udviklingsmuligheder. Vi er en dynamisk virksomhed med en uformel omgangstone og et tæt sammenhold, hvor du får engagerede og kompetente kolleger og kommer til at arbejde i et inspirerende miljø med en klart defineret og ambitiøs vækststrategi.

  • Sundhedsordning og pensionsordning
  • Sommer- samt julefest og mange andre sociale sammenkomster.
  • Løn efter kvalifikationer.
  • Fleksible arbejdstider

Lyder det som noget for dig?
Ønsker du at tage del i WoodUpp spændende udvikling, så send din ansøgning til sgs@woodupp.dk.
Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning og CV hurtigst muligt.

Du er også velkommen til at kontakte CFO, Steffen Graves Silberbauer på tlf. 25129301 for at høre mere om stillingen.

What's up? Vi er WoodUpp.